دستورالعمل مرحوم نخودکی برای بعد از نمازهای واجب

حضرت امام(ره) می‌فرمایند: من تا به امروز به صورت مستمر و دائم به این دستور عمل نمودم و هرچه دارم از برکت عمل به این دستور است.

به گزارش خبرنگار  حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امام خمینی(ره) در دوران جوانی در حرم امام رضا(ع) از عارف بالله شیخ حسنعلی نخودکی(ره) علم کیمیا طلب می‌کند و مرحوم نخودکی دستورالعملی به امام می‌دهد. فرمودند: از علم کیمیا بهتر است، و آن دستور این است! بعد از نمازهای واجب:

یک بار آیهْ ‌الکرسی «آیه اول تا هوالعلی‌العظیم» را می‌خوانی پس از آن تسبیحات حضرت فاطمه‌زهرا (س) را می‌گویی سپس سه بار سوره توحید «قل‌هوالله احد» را می‌خوانی، بعد سه بار صلوات می‌فرستی «اللهم صل علی محمد و آل محمد»

 

بعد سه بار آیه دوم و سوم مبارکه طلاق: «و من یتق‌الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لایحتسب، و من یتوکل علی‌الله فهو حسبه ان‌الله بالغ امره قدجعل الله لکل شئی قدرا» را می‌خوانی، که این از کیمیا برایت بهتر است.


حضرت امام(ره) می‌فرمایند: من تا به امروز به صورت مستمر و دائم به این دستور عمل نمودم و هرچه دارم از برکت عمل به این دستور است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباسعلی بهرامی
۱۸:۰۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
مرد بزرگی بوده
کتاب نشان از بی نشانها که کرامات و نوشته های ایشان است را که فرزندشان (علی مقدادی)تالیف کرده حتما باید خواند و واقعا کارهایی که کرده از شفای بیمارانی که امیدی به زنده بودن انها نبوده حتی احیای فردی که مرده بوده ویا کرامات عجیب دیگر و....که تا بحال کسی روی کره زمین انجام نداده ضمنا بنده به زیارت فرزندشان هم رفته ام و کرامتی عجیب نیز خود دیده ام . با تشکر
عباسعلی بهرامی میرآبادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
مرحوم شیخ حسنعلی نخودکی معروف به مرحوم نخودکی بعد ازامامان معصوم عجیبترین انسان تاریخ بوده وهست از او کراماتی سرزده است که در طول تاریخ 1400ساله اسلام مشابه نداشته است روحش شاد.
مرقد مطهر او در مشهد ودرحرم امام رضا(ع)میباشد افرادیکه به سفر زیارتی مشهد میروند حتما برسرمزار این اعجوبه تاریخ بروند
آخرین اخبار