رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا گفت: اگر طرح‌های جامع قرآنی را اجرا کنیم مطمئن باشید که دایره تهدیدات مهار می‌شود.

طرح‌های قرآنی می‌تواند دایره تهدیدات را مهار کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام فقیهی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا در همایش تجلیل از رهپویان وحی که صبح امروز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد با اشاره به فعالیت‌های قرآنی این سازمان اظهار داشت: ما در سال گذشته ۱۹۰ نفر حافظ قرآنی و در ترم دوم ۲۹۲ حافظ قرآنی را در این سازمان تربیت کردیم و در سال جاری هم این روند ادامه دارد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی طرح‌های جامع فرهنگی و قرآنی را در دستور کار خود قرار داده و به سازمان‌های ذیربط ابلاغ کرده است، یکی از مهمترین این طرح‌ها، طرح نهضت قرآنی است که طبق آن همه کارکنان باید روزانه یک ایه را قرائت کنند و از فیوضات آن بهره شوند.

وی با اشاره به تهدیداتی که جامعه امروز را به مخاطره انداخته است گفت: اگر طرح‌های جامع قرآنی را اجرا کنیم مطمئن باشید که دایره تهدیدات مهار شده و خانواده‌های ما به عنوان الگوی خانواده قرآنی در جامعه مطرح می‌شوند.

حجت الاسلام فقیهی خاطر نشان کرد: ان شاالله با هدایت‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طرح‌های قرآنی جامع عمل بپوشانیم و شاهد کارنامه درخشانتر قرآنی در سطح ارتش باشیم.

انتهای پیام/

 

طرح‌های قرآنی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار