این طرح ها با اعتباری افزون بر 242 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،جمال خسروی گفت :این طرح ها در بخش عمران روستایی شامل 14طرح با 50 میلیارد ریال اعتبار، در بخش عمران شهری پنج طرح با 115 میلیارد ریال اعتبار و در بخش صنعتی و خدماتی - کشاورزی شامل سه طرح با 47 میلیارد ریال اعتبار هستند.

خسروی افزود: در این هفته 2 طرح آموزشی و ساخت جایگاه سی ان جی کلنگ زنی می شود که برای اجرای آن 30میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

فرماندار بوکان گفت: در بخش عمران شهری هم 10 کیلومتر آسفالت محور مواصلاتی بوکان- میاندوآب، سالن ورزشی، سامانه پایش هواشناسی، مجتمع مسکونی اداره اوقاف و دیگر طرح های عمرانی در شهر سیمینه بوکان آماده افتتاح و بهره برداری هستند.

وی اضافه کرد: در بخش روستایی، گاز رسانی به سه روستای بخش سیمینه از جمله روستاهای گرد قبران، انبار و عباس آباد انجام می گیرد که با افتتاح این طرح ها تعداد روستاهای گاز دار شده شهرستان بوکان به 16 روستا در سال جاری رسیده و 40روستا تا کنون گاز دار شده و تا پایان امسال 10 روستا گازرسانی می شود.

فرماندار بوکان گفت: در بخش صنعتی، خدماتی و کشاورزی سه طرح با اعتبار 47میلیارد ریال شامل 2طرح تولید اتاق کامیون و کمپرسی با ظرفیت 150 دستگاه در سال و تولید کود مایع در شهرک صنعتی اوچ تپه و مجتمع گیاه پزشکی با اشتغال 30 نفر به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام/ع

26 طرح بوکان در هفته دولت آماده بهره برداری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.