دبیر شورای هماهنگی و مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت:در پیشگیری اولیه از اعتیاد تا کنون ۸۰ درصد موفقیت داشته ایم.

دبیر شورای هماهنگی و مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در مصاحبه با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک گفت: در بحث مبارزه و پیشگیری اولیه از اعتیاد تا کنون 80 درصد موفقیت در این زمینه داشته ایم که این موفقیت حاصل همکاری و مشارکت دستگاه های استانی  مربوطه است.

شاه محمدی با بیان اینکه استان مرکزی در رتبه های نخست کشف مواد مخدر کشور قرار دارد گفت: با توجه به مصوبه دولت 10 درصد بودجه فرهنگی شهرهایی که بالای 500 هزار نفر جمعیت دارند باید به مبارزه با مواد مخدر اختصاص یابد که شهرداران هم باید طبق قانون در این زمینه این 10 درصد بودجه را از اعتبارات خود فراهم کنند.

وی اضافه کرد: تفاهم نامه ای با ستاد جمعیت حلال احمر استان مرکزی برای مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر به خصوص در بین جوانان و لایه های پایین جامعه منعقد شده است تا بر این اساس کلیه اقدامات برای پیشگیری صورت گیرد.

دبیر شورای هماهنگی و مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی ادامه داد: بر اساس گزارش های ارائه شده در سال 95 شورای مبارزه با مواد مخدر استان 7 هزارو 117 کیلو گرم مواد مخدر کشف کرده است که این رقم در مقایسه با کشفیات سال 96 کمی کاهش دارد.


انتهای پیام / ج

توفیق استان مرکزی در پیشگیری اولیه از اعتیاد 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.