رئيس پلیس آگاهی استان سمنان نسبت به کلاهبرداری با وعده استخدام در شرکت‌های تفريحی توريستی و توزيع بليط‌های جعلی هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ محمداسماعیل حداد رئيس پلیس آگاهی استان سمنان گفت : متاسفانه طی روزهای اخير در برخی از استان‌های كشور، افرادی با درج آگهی در روزنامه‌ها و جرايد، جوانان را برای استخدام در يك شركت تفريحی، توريستی و اقامتی فراخوان می كنند كه بعد از واريز وجه نقد داوطلبان استخدام به حساب اين افراد، بليط‌هايی تحت عنوان يك شركت مسافرتی برای افراد استخدام شده، از طريق پيك ارسال می شود.

 

وی افزود: افرادی كه به خيال خود در اين شركت استخدام شده‌اند، پس از دريافت و فروش بليط‌ها به ديگر شهروندان با شكايت آنها مواجه شده و متوجه می شوند كه بلیط‌هایی كه در اختيار آنها قرار گرفته جعلی بوده و چنين شركتی وجود خارجی نداشته و آنها طعمه كلاهبرداران شده‌اند.

 

رییس پلیس آگاهی استان سمنان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده چنين مواردی بلافاصله موضوع را برای بررسی از طريق تلفن 110 به پليس اعلام کنند.

 

سرهنگ حداد تاكيد كرد: لازم است شهروندان در تهيه بليط های مسافرتی از مراكز معتبر و دارای شناسنامه فعاليت اقدام كنند و فريب كلاهبرداری و وعده های فريبنده  ارزانی قيمت ها را نخورند.


انتهای پیام / ه


هشدار پلیس نسبت به کلاهبرداری با وعده استخدام در شرکت‌های تفريحی توريستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار