عملیات اعزام زائرین حج تمتع از فرودگاه بین المللی یزد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  علی رحیمی معاون اجرایی و سرپرست عملیات حج فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد با اعلام خبر پایان عملیات اعزام زائرین حج تمتع فرودگاه یزد افزود: امسال ۲ هزارو ۳۴۸ نفر زائر همراه با ۳۲ تن بار توسط ۹ پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما)، یزد را به مقصد مدینه منوره ترک کردند.

وی گفت: عملیات اعزام زائرین خانه خدا از بامداد ۲۷ مردادماه ۹۶ از فرودگاه بین المللی یزد آغاز شده بود و در صبح ۳۰ مردادماه به مدت ۴ روز خاتمه یافت.

معاون اجرایی و سرپرست عملیات حج فرودگاه‌های استان یزد افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تمامی عوامل اجرایی، به بهترین شکل ممکن و به طور شبانه‌روزی به زائرین سرزمین وحی خدمت‌رسانی کردند و خوشبختانه عملیات اعزام زائران با ایمنی کامل انجام شد که از زحمات و تلاش این افراد تشکر می‌کنم.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: با دستور ویژه مدیرکل فرودگاه‌های یزد، امروز ما به دنبال برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از حجاج در عملیات بازگشت و فراهم نمودن تسهیلات لازم برای رفاه حال مستقبلین هستیم تا با آماده‌سازی زیرساخت‌های فرودگاهی و با همدلی و همفکری جمعی کلیه دست‌اندرکاران، عملیات حج تمتع امسال به نحو احسن انجام پذیرد.

انتهای پیام/ص

عملیات اعزام زائرین حج تمتع فرودگاه یزد پایان پذیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.