فردی كه با سرقت اطلاعات حساب بانكی يكی از شهروندان اقدام به سرقت از حساب او كرده بود ازسوی ماموران پليس فتای اصفهان شناسايی و دستگير شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سيد مصطفي مرتضوي " رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان  گفت : در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه از حساب بانكي او مبلغ 50 ميليون ريال بصورت غير مجاز برداشت شده بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

وي افزود: پس از تشكيل پرونده مقدماتي ماموران اين پليس تحقيقات خود را در فضاي سايبر آغاز و پس از بررسي هاي علمي و تخصصي صورت گرفته و جمع آوري اسناد و مدارك الكترونيكي نهايتاً متهم كه خانمي 27 ساله بود شناسايي و دستگير شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: متهم كه با مستندات پليس روبرو شد به برداشت مبلغ 50 ميليون ريال به صورت غير مجاز از حساب شاكي اعتراف كرد.

رئيس پليس فتاي اصفهان ادامه داد: با اعتراف صريح متهم در اين رابطه پرونده تكميل و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.

سرهنگ مرتضوي در پايان خاطر نشان كرد ، رمز بانكي در واقع كليد پول هاي شما در بانك مي باشد كه بايد دقت كافي در نگهداري و انتخاب آن داشته باشيد و سعي كنيد از رمز هاي پيچيده اي از اعداد استفاده كنيد و رمزهايي از قبيل تاريخ تولد يا شماره شناسنامه را انتخاب نكنيد ،همچنين رمزهاي خود را در دوره هاي زماني مشخص تغيير دهيد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.