حسینیان گفت: با توجه به احتمال افزایش تعداد زوار حسینی در اربعین امسال تمهیدات لازم در زمینه‌های مختلف اندیشیده شده است.

تمهیدات لازم برای افزایش زوار مراسم اربعین اندیشیده شده استمیرمسعود حسینیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا معلی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در رابطه با مراسم اربعین تاکنون جلسات متعددی در تهران و عراق برگزار شده است، گفت: هفته گذشته هم دو جلسه مهم و مفصل با حضور مسجدی سفیر کشورمان در بغداد و همچنین سایر مسئولان ستاد ایران و عراق در وزارتخانه‌های امور خارجه و کشور در تهران برگزار شد.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا معلی با بیان اینکه در کربلا هم به هماهنگی با ارگانهای ذیربط مشغول هستیم، افزود: روز دوشنبه هم جلسه بسیار مفصلی را با حضور استاندار کربلا، اعضای ستاد بازسازی عتبات، بعثه مقام معظم رهبری و... برگزار شد و با توجه به احتمال افزایش تعداد زوار در اربعین امسال تمهیدات لازم در زمینه‌های پزشکی، امنیتی، اسکان، تغذیه و.. اندیشیده شد.

وی تصریح کرد: دوشنبه آینده هم جلسه‌ای با حضور مسئولان ایرانی و عراقی برای اتخاذ تصمیمات لازم در زمینه‌های ذکر شده، برگزار می‌شود و امیدواریم امسال بتوانیم مراسم اربعین خوبی را داشته باشیم.

حسینیان خاطرنشان کرد: 70 تا 75 روز تا شروع مراسم اربعین باقی مانده و در این مدت جلسات هماهنگی در سطوح مختلف در تهران، کربلا، نجف ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

 تعداد زوار مراسم اربعین سال 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار