فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: پس از اطلاع پلیس مبنی بر اخاذی۳ نفر در رفسنجان، به بهانه کمک به افراد سالمند بررسی موضوع آغاز شد.

دستگیری باند ۳ نفره اخاذی در رفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: پس از اطلاع پلیس از طریق مرکز فوریتهای پلیسی مبنی بر اینکه ۳ نفر در سطح شهر رفسنجان، به بهانه کمک به افراد سالمند، از آن ها اخاذی می کنند، بررسی موضوع به صورت ويژه آغاز شد.

تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این باند با سوار نمودن سالمندان به بهانه کمک، آن ها را به جاهای خلوت برده و با تهدیدچاقو ، از آن ها اخاذی کرده و اموالشان را به سرقت می بردند.

وی افزود: با انجام فعالیت های اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۲ رفسنجان و همکاری خوب مردم، پلیس موفق شد این باند را قبل از انجام جرائم بعدی دستگیر کند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان ضمن قدردانی از همکاری مردم گفت: در صورتی که از شهروندان به این روش اخاذی شده است، هرچه سریعتر به پلیس آگاهی رفسنجان مراجعه کنند.

پلیس به شهروندان، به خصوص سال خوردگان و خردسالان پیشنهاد می کند، به هیچ وجه از خودروهای مسافربر شخصی استفاده نکنند، و همیشه از تاکسی استفاده کنند.


انتهای پیام/س

 

باند ۳ نفره اخاذی در رفسنجان دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار