دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی با حضور قائم مقام تولیت این آستان در استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  بختیار قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: استان کرمان زادگاه شخصیت های بزرگ علمی و انسان های ارزشمند و بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی و شهدای عزیزی در کشور است .
وی افزود: هدف از افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ها تحقق منشور جدیدی است که از سوی مقام معظم رهبری برای تولیت آستان قدس رضوی تدوین شده است.
بختیار با اشاره به این منشور گفت: حمایت از محرومان، مستضعفان و زائرین از جمله مواردی است که با این منشور به ماموریت‌های آستان قدس رضوی اضافه شده است.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: شخصیت های سیاسی ،حوزه و دانشگاهی زیادی داریم که از سراسر کشور برای زیارت امام رضا علیه السلام وارد مشهد می شود و به جرات می توان گفت نیمی از جمعیت مسلمانان جهان دلداده امام رضا هستند و امام رضا (ع)را به عنوان شخصیتی عالم زاهد و پارسا قبول دارند .
وی گفت : این نمایندگی‌ در استان‌ها وظیفه ی ساماندهی خادمیارها، عملیاتی کردن سیاست‌های مقام معظم رهبری و انتقال سبک زندگی امام رضا(ع) راکشور در برعهده دارند .
بختیار افزود :استان کرمان موقوفات خوبی دارد و این نشان دهنده ذات خوب مردم کرمان است وصفت کریم شایسته‌ی مردم این استان است.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به شهید حجتی گفت : شهید حججی فرزند نسل سوم این انقلاب بود که شهادتش نه تنها کشور ایران بلکه تمام دنیا و دشمنان ایران را تکان داد
وی افزود :وقتی روی جوانان و نوجوان کار شود حاصلش حججی ها خواهد شد .
بختیار با اعلام اینکه یکی از نمایندگی های های موفق آستان قدس رضوی در ایران نمایندگی کرمان است افزود: برای نسل آینده و نوجوانان و جوانان باید برنامه ریزی شود که یکی از این کارها که باید برای نسل چهارم در کرمان انجام شوداختصاص دادن باغ بیرم آباد با ۵ هکتار مساحت به ساخت اردوگاهی برای دانش است .
وی گفت: برنامه هایی که آستان قدس رضوی در استان کرمان پیگیر است، اشتغال زایی در مناطق محروم ،ساخت مجتمع های بین راهی و راه افتادن اردوگاهی برای دانش آموزان است .
دکتر صابری مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان نیز گفت : این دفتر از یک سال قبل فعالیت های خود را آغاز کرده است .
وی افزود : در مدت این یک سال ۳ هزار و ۴۵۴ نفر از نقاط محروم استان کرمان به مشهد مقدس اعزام شدند.
صابری گفت: یکی از محورهای اصلی ما در دفتر نمایندگی کرمان توجه به مسائل فرهنگی به ویژه نسل جوان و نوجوان است.
انتهای پیام/ی

 دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
یعنی چی؟
آخرین اخبار