در میان اشک و ارادت بوشهری‌ها به مقام شامخ شهدا؛

پیکر پاک پنج شهید گمنام در پارک شغاب بوشهر آرمید

مردم شهیدپرور بوشهر، در مراسمی با تشییع پیکر مطهر پنج شهید گمنام از سه‌راه دانشگاه تا پارک شغاب، با این لاله‌های گلگون وداع کردند.

پیکر پاک پنج شهید گمنام در پارک شغاب بوشهر آرمیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، متولی برگزاری این مراسم و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر با بیان این‌که شهدا با نثار جانشان برای ملت و کشور خود از کیان ایران اسلامی دفاع کردند، افزود: شهدا برای این مرز و بوم از جان خود گذشتند و بیشترین سهم را در پیروزی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایفا کردند. امیدواریم توانسته باشیم گوشه‌ای از زحمات این عزیزان را با برگزاری این مراسم جبران کرده باشیم.

فاطمه صفری‌زاده با اشاره به این‌که اگر شهدا و دلاوری‌های رزمندگان اسلام نبود، انقلاب اسلامی هرگز به ثمر نمی‌نشست، خاطرنشان کرد: پنج شهید گمنامی که مردم بوشهر میزبان آنها بودند در عملیات‌های مختلفی به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند. پیکر مطهر شهید 19 ساله مربوط به عملیات بدر در شرق دجله، شهید 20 ساله مربوط به عملیات والفجر 1، شهید 21 ساله مربوط به عملیات خیبر در جزیره مجنون، شهید 33 ساله مربوط به عملیات والفجر 8 در جزیره فاو و شهید 34 ساله مربوط به عملیات کربلای 4 بوده‌اند.

صفری‌زاده با تشکر از حضور مردم ولایتمدار بوشهر در این مراسم، تصریح کرد: محل خاکسپاری این شهدای گمنام در پارک شغاب واقع در محوطه پشتی خانه شطرنج است که از این پس مردم بوشهر می‌توانند برای زیارت قبور مطهر شهدا به این مکان مراجعه نمایند.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.