رئیس شورای شهر بافق در صدوهفتاو ششمین شورای آموزش و پرورش این شهرستان به لزوم آموزش اولیا برای توجه به رشد فرزندان خود تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد رنجبررئیس شورای شهر بافق با بیان اینکه باید به اولیاء دانش آموزان در خصوص شیوه‌های مناسب برخورد با فرزندان خود آموزش و همایش‌های لازم برگزار شود تصریح کرد:خانوده‌ها باید دید مثبت به برخی موضوعات داشته باشند و در راه آموزش و پیشرفت فرزندان خود هزینه کنند.

وی بیان داشت:عدم نقش آفرینی والدین در روند تربیت فرزند از صدمات بزرگ آموزشی به شمار رفته و در روند آموزش، اختلال به وجود می‌آورد.

رئیس شورای شهر بافق با بیان اینکه باید مهارت‌های زندگی و اصل ورود به اجتماع به دانش آموزان آموزش داده شود بیان کرد: در صورت عدم آموزش‌های لازم در این زمینه برخی از رفتار‌ها موجب ناهنجاری در جامعه می‌شود.

رنجبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در برخی از مواقع وجود معادن تهدیدی برای شهر محسوب می‌شود خاطر نشان کرد: دید اولیاء به دانش آموزان به سمت نگاه مادی و مادی گرایی سوق داده شده که باید اقدامات لازم جهت جلوگیری از این آسیب گرفته شود.

انتهای پیام/ص

رئیس شورای شهر بافق گفت:معادن تهدید جدی برای توسعه فرهنگی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.