عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: در جهت رفع فقر و بیکاری باید تلاش مضاعفی از سوی تیم اقنصادی دولت دوازدهم صورت گیرد.

کابینه دولت دوازدهم مانع از بدخواهی های عوامل ضد نظام شودداریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتظار و مطالبه های  مردم از کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: مردم خواهان زندگی توام با رفاه، آزادی و به دور از تنش با کشورهای دیگر هستند و تحقق این امور امریست که باید سرلوحه کار دولت دوازدهم قرار بگیرد.

وی افزود: بخش اقتصاد کشور نیاز به بازنگری دارد و لازم است که در جهت رفع فقر و بیکاری تلاش مضاعفی از سوی تیم اقتصادی دولت دوازدهم صورت گیرد که یکی از ملزومات آن تعامل مثبت با کشورهای مختلف است .

قنبری تصریح کرد: از کابینه دولت دوازدهم انتظار می‌رود که با تدبیر سازنده خود مانع از کار شکنی و بدخواهی های عوامل ضد نظام شوند و نگذارند که آنها ورق توسعه کشور را به نفع خود برگردانند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با اشاره به تلاش دولت برای تحقق حقوق شهروندی در پایان خاطر نشان کرد: مردم مطالباتی در خصوص حقوق شهروندی دارند و بر اساس قانون اساسی همه ایرانیان برابر تلقی میشوند لذا باید زمینه های این تساوی حقوق در مقام قانونی فراهم شود و مردم باید در عمل متوجه اقدامات مثبت دولت شوند.

 


انتهای پیام/

 

اولویت های دولت دوازدهم برای بهبود وضعیت اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار