مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه افزایش رطوبت نسبی تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش بهادری، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: دمای هوا تا هفته آینده در استان به بیشتر از 47 درجه سانتیگراد نخواهد رسید.

وی بیان داشت: به علت بالابودن ضرایب ناپایداری پیش‌‌بینی می‌شود که در نقاط شرقی و شمالی استان شاهد بارش رگبار پراکنده، وزش باد و در نقاط غربی و مرکزی استان وقوع پدیده گرد و خاک بطور موقت باشیم.

بهادری گفت: با توجه به این‌که بارش پراکنده در نقاط شمالی و مرتفع استان پیش‌بینی می‌شود احتمال آب‌گرفتگی معابر به طور موقت در این مناطق وجود دارد و در این راستا توصیه می‌شود که در مراکز مرتفع از حضور در حاشیه رودخانه‌ها جداً خودداری شود.

وی میزان رطوبت نسبی امروز  برخی شهر ها را تشریح کرد:صبح در ماهشهر 90 درصد، هندیجان 86 درصد، اهواز و امیدیه 82 درصد، آغاجاری 80 درصد، بستان 77 درصد و در شادگان 75 درصد بوده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته بستان با 49 درجه سانتی گراد و دهدز با 27 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای امروز اهواز نیز بین 31 تا 46 درجه سانتی گراد در نوسان خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: میزان بارندگی روز گذشته در امامزاده عبدالله باغملک 5 میلی‌متر گزارش شده است.


انتهای پیام/م

 گرما ورطوبت بالا در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.