کارگردان نمایش «آنک زمستان می‌گرید» گفت: قرار بود در سالن شهرزاد اجرا داشته باشیم؛ ولی چون چهره سینمایی نداشتیم، نتوانستیم.

امروز هنر را با پول و ظاهر می‌سنجند نه با میزان اندیشه و فکر!فاضل قنادی کارگردان نمایش «آنک زمستان می‌گرید» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ایده اصلی اجرای نمایش خود گفت: این نمایش برگرفته از یک داستان کاملاً واقعی در تهران است. من برای خرید چند کتاب‌ به تهران آمده بودم که تماشای یک رویداد باعث شد کلید کار این نمایش زده شود.

وی پیرامون هدف خود از اجرای نمایش «آنک زمستان می‌گرید» اظهار داشت: وقتی قصه‌ای در ذهن یک نویسنده نقش می‌بندد، دیگر هدف مهم نیست. نمایش غلط‌ها و اشتباهات جامعه را بیان می‌کند و بسیار اثرگذار است. هدف تئاتر، بیان و اصلاح غلط‌های جامعه است.

قنادی در خصوص ملاک انتخاب بازیگران اثر خود تصریح کرد: ما تیمی هستیم که حدود دو سال است با هم فعالیت می‌کنیم. من سعی کردم برای این نمایش از تیم خودم استفاده کنم که هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ اندیشه و بازی آمادگی اجرا را داشتتند.

این کارگردان پیرامون رضایت از سالن اجرای نمایش (تماشاخانه استاد پرویز پرستویی) بیان کرد: من از مدیریت واقعا ممنون هستم که با من همکاری های لازم را داشتند ولی از لحاظ فیزیکی از سالن اجرا راضی نیستم. به اجبار در این سالن اجرا می روم. اول قرار بود در سالن شهرزاد اجرا داشته باشیم ولی به علت نبود چهره سینمایی در نمایش، نتوانستیم در آن سالن اجرا برویم. این یک ظلم بزرگ است که هنر را با پول و ظاهر می سنجند نه با میزان اندیشه و فکر!

کارگردان نمایش «آنک زمستان می گرید» در پایان گفت: من این نمایش را به روح بزرگ آتنا اصلانی و دیگر زنان سرزمینم تقدیم می‌کنم.

 

انتهای پیام/

 

 نمایشی که به آتنا اصلانی تقدیم شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار