مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: عملیات گازرسانی به 4 هزار خانوار روستایی در این استان پایان یافت و این خانوارها همزمان با هفته دولت از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: این تعداد خانوار روستایی با انتقال گاز به 100 روستا و با صرف هزینه ای بیش از 225 میلیارد ریال از نعمت گاز بهره مند می شوند .

وی بیان کرد: همزمان با هفته دولت همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به 147 روستا شامل 4 هزار و 300 خانوار روستایی با هزینه بالغ بر 320 میلیارد ریال نیز آغاز خواهد شد.

خدایی همچنین افزود: هم اکنون یک هزار 300 مصرف کننده واحد صنعتی و تولیدی از نعمت گاز طبیعی در سطح استان برخوردار می باشند که با گازدار شدن دو محور صنعتی دیگر در هفته دولت امکان اتصال 30 واحد صنعتی و تولیدی جدید به شبکه گاز استان فراهم می گردد.

وی گفت: در استان اردبیل تمامی 26 شهر استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار بوده که حدود 85 درصد جمعیت روستایی استان از گاز لوله کشی بهره مند هستند ضمن اینکه تمامی 26 شهر استان نیز از گاز طبیعی برخوردارند.

 

انتهای پیام/ح

آغاز عملیات گاز رسانی به بیش از 4 هزار خانوار روستایی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.