با حکم فرمانده سپاه فجر استان فارس مصطفی اژدری به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج رسانه استان فارس معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم سازمان بسیج رسانه استان فارس امروز با حضور فرمانده سپاه فجر در شیراز برگزار شد.


در این مراسم سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی باید اولویت رسانه‌ها باشد گفت: امروز تمام توطئه‌های دشمنان در حوزه‌های نظامی، سیاسی و فرهنگی با استقامت مردم خنثی و ایران به الگو تبدیل شده که در پی آن بیداری اسلامی شکل گرفته است.


وی با اشاره به اینکه امروز دشمن تلاش خود را معطوف به این موضوع کرده که فرهنگ مجاهدت و شهادت در کشور ما به فراموشی سپرده شود، افزود: ما افتخار می‌کنیم که راه سعادتمان را با وجود دشمنان، از مسیر جهاد و شهادت دانسته و شهادت را یک جریان توقف‌ناپذیر در فرنگ ملت بزرگ خودمان می‌دانیم.


غیاثی با اشاره به اینکه رسانه نباید تریبون مسؤولان قرار گیرد و در غیر این صورت تاثیرگذاری خود را در میان اقشار جامعه از دست می‌دهد، ادامه داد: انتظار راهبردی از رسانه دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی، تقوای دینی، سیاسی و استقلال فکری و اقتصادی است.


فرمانده سپاه فجر استان فارس بیان کرد: با همت و تلاش بسیجیان و نیز سپاه پاسداران، ایران اسلامی با تکیه به فرامین رهبری و توسل به امام عصر به لنگرگاه امنیت در جهان و منطقه تبدیل شده و باید در جهت حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی با قدرت گام برداشته شود.


وی اظهار داشت: ماندگاری ایران اسلامی در جنگ‌های نرم و سخت نتیجه استقامت و پایداری اقشار مختلف جامعه در برابر تهدیدها و توطئه‌های فرهنگی، سیاسی و نظامی دشمنان است.


غیاثی به اصحاب رسانه توصیه کرد: تریبون مسئولان نشوند تا همیشه در بین اقشار مختلف جامعه تاثیرگذار بوده و بتوانند پیام خود را به خوبی انتقال دهند.


وی گفت: انتظار راهبردی از رسانه‌ها دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی، تقوای دینی، سیاسی به همراه استقلال فکری و اقتصادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


فرمانده سپاه فجر استان فارس از اصحاب بسیجی رسانه خواستار تشکیل نشست‌های منظم شورای عالی بسیج رسانه شد و گفت: این شورا باید فعالیت خود را در قالب جلسات منظم و با دستور کار مشخص ادامه دهد و تنها به جلسه‌های روتین و کلیشه‌ای اکتفا نکند.


در پایان مراسم با حکم فرمانده سپاه فجر استان فارس مصطفی اژدری به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج رسانه استان فارس معرفی و از تلاش‌های صادقانه میلاد امیری‌نژاد تجلیل شد.
انتهای پیام/ر

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.