مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: با وجود اینکه هیچ پولی به حساب بازیکنان نفت واریز نشده اما قطعا برای برگزاری دیدار با سیاه جامگان به مشهد می رویم.

آل کثیر: هیچ پولی به حساب بازیکنان نفت واریز نشده استعیسی آل کثیر در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت تیم نفت تهران برای دیدار با سیاه جامگان مشهد اظهار داشت: با توجه به اینکه در 2 بازی اخیرمان شکست خورده ایم، باید با تمام توان به مصاف سیاه جامگان برویم تا شکست مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی را جبران کنیم.

او ادامه داد: با وجود اینکه در خانه سیاه جامگان به مصاف این تیم می رویم اما از آنجاییکه نفت هواداری ندارد، حتی در دیدارهای خانگی هم به نوعی تیم میهمان محسوب می شویم. بنابراین امتیاز میزبانی سیاه جامگان تفاوتی برای ما ندارد و باید مقابل این تیم پیروز شویم.

آل کثیر درمورد اینکه آیا قول مالک باشگاه نفت برای پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم عملی شده یا خیر، تصریح کرد: تاکنون هیچ پولی به حساب بازیکنان نفت واریز نشده و این امر مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است. امیدوام مسئولان باشگاه زودتر به قول خود عمل کنند تا با انگیزه بیشتری در ادامه رقابت های لیگ شرکت کنیم.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران درباره فرصت 2 روزه بازیکنان نفت به مالک باشگاه و احتمال به میدان نرفتن آن ها برابر سیاه جامگان گفت: اولین بار است که چنین موضوعی را می شنوم. اگر پول بازیکنان نفت در روزهای آتی پرداخت نشود هم برای دیدار با سیاه جامگان به مشهد می رویم.

انتهای پیام/

اظهارات مهاجم نفت درباره دیدار با سیاه جامگان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار