مدیرعامل فروشگاه های شهروند گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، دو فروشگاه شهروند در تهرانپارس و بلوار ارتش افتتاح می‌شود.

افتتاح ۲ فروشگاه شهروند در مهرماهبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیداکبر علوی مدیرعامل فروشگاه های شهروند در نشست خبری که به مناسبت بازگشایی مدارس برگزار شد، با بیان اینکه همزمان با بازگشایی مدارس دو فروشگاه شهروند تهرانپارس و بلوار ارتش در شهر تهران افتتاح می شود، اظهار داشت: با افتتاح این دو فروشگاه مجموع فروشگاه‌های شهروند به ۴۰ فروشگاه می‌رسد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال تحصیلی ۶ فروشگاه شهروند دیگر به مجموعه فروشگاه های شهروند اضافه می شود، افزود: این امر در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان انجام می شود.

مدیرعامل فروشگاه های شهروند با اشاره به نوسازی فروشگاه‌های شهروند، تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر، فروشگاه شهروند بیهقی و بهرود نوسازی شدند.

علوی با اشاره به فروش فوق‌العاده شهروند برای بازگشایی مدارس، افزود: این فروش فوق‌العاده از 2 شهریور آغاز و تا 10 مهر ادامه دارد و بیش از 5 هزار بارکد با تخفیف 10 تا 40 درصد ارائه می شود.

وی به فروش شهروند در سال گذشته برای بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: سال گذشته 13 میلیارد فروش لوازم التحریر داشتیم، به همین منظور پیش‌بینی کردیم که امسال میزان فروش به بیش از 50 میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار