رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از پیگیری برای احداث یک شهرک تخصصی در زمینه صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سید نعمت‌الله حقیقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: اخیرا شاهد حضور سرمایه‌گذارانی در استان بودیم که برای احداث یک شهرک تخصصی صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی در استان اعلام آمادگی کردند پیگیری‌های لازم با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان در دست انجام است و امیدواریم با این سرمایه‌گذاران به توافق برسیم.

وی با بیان اینکه هنوز این کار نهایی نشده و محل دقیق این شهرک مشخص نیست، یادآوری کرد: سرمایه‌گذاران در حال حاضر در مرحله تکمیل مدارک و طی کردن روند قانونی هستند.

حقیقی بیان کرد: به علاوه این سرمایه‌گذاران برای ایجاد یک مجتمع دارویی، بهداشتی و غذایی نیز در شهرستان صحنه اعلام آمادگی کرده اندسرمایه‌گذاران که از شرکت "آسیا ژن دارو" هستند برای اجرای فاز اول این پروژه نسبت به اخذ جواز تاسیس اقدام کرده اند.

 

گفتنی است صنوف توليدی صنايع دستی استان در شهرك ها و نواحی صنعتی  استان می توانند در شهرک های صنعتی در نظر گرفته شده  مستقر شوند.

و همچنین زمین های شهرک صنعتی جوانرود نیز آماده واگذاری به متقاضیان است.

 

انتهای پیام/ز

اعلام آمادگی سرمایه گذار برای احداث شهرک صنعتی صنایع غذایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.