معاون سياسی و امنيتی استانداری کرمانشاه گفت:در استان به استفاده از توانمندی های زنان در پست های مديريتی نگاه ويژه داريم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛يوسف شاه حسينی معاون سياسی و امنيتی استانداری گفت: بايد با نگاه جديد و توجه به ظرفيت ها و توانمندی های زنان يك عزم جدی برای حل مشكلات اين قشر موثر جامعه ايجاد شود.


رئيس كارگروه زنان و خانواده استان کرمانشاه با بيان اينكه اميدواريم با كنارگذاشتن مسائل حاشيه ای بتوانيم از همه ظرفيت ها و استعدادها برای توسعه استان و حل مشكلات آن استفاده كنيم افزود: قطعاً توجه به اين توانمندی ها و استعدادها كه در جامعه به ويژه در قشر زنان جامعه وجود دارد حل سريعتر مشكلات و ايجاد بسترهای لازم برای حركت به سمت پيشرفت و بالندگی در استان را به دنبال خواهد داشت.


شاه حسينی با اشاره به واگذاری چندين پست در استانداری به زنان در چند مدت گذشته گفت: ما قصد استفاده بيشتر از ظرفيت های مديريتی زنان استان در پست های مديريتی را داريم و قطعاً اين كار با قوت بيشتری دنبال خواهد شد.


معاون سياسی و امنيتی استانداری همچنين خواستار تقسيم بندی و در نظر گرفتن اولويت های مسائل مربوط به زنان و مشخص نمودن دستگاه های اجرايی برای انجام وظيفه به منظور حل مشكلات موجود شد و گفت: اينكه چه ظرفيت ها و توانمندی هايی وجود دارد و اينكه چه كارهايی برای پيشبرد امورات مربوط به زنان در استان می توان انجام داد بايد مشخص و همچنين دستگاه های متولی آن برای اجرای برنامه ها و طرح ها بايد به صورت دقيق مشخص گردد.

 

انتهای پیام/ز

توجه به توانمندی های زنان در استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.