دانشگاه محقق اردبیلی یکی از دانشگاههای پیشرو و کم حاشیه در کشور بوده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین علی نقوی مدیر اموردفاتر نهاد نمایندگی دانشگاههای کشور در آیین تودیع ومعارفه مدیریت نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی افزود: این دانشگاه در سال های اخیر به لحاظ علمی نیز رشد مطلوبی داشته است.

وی بابیان اینکه محیط دانشگاه باید توحیدی باشد افزود: توحیدی بودن محیط دانشگاه به این معنی است که کار برای خدا باشد و همه برای رضا ی خدا قدم بردارند .

نقوی اختلاف نظرها در دانشگاهها را طبیعی دانست وافزود: اختلاف نظرها در محیط دانشگاهی خوب است به شرطی که مکمل هم باشند و منجر به تبادل افکارشود.

وی بیان کرد : با تبادل نظر و افکار می توان محیطی سالم و پویا را دانشگاهها شاهد بود.
گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این آیین گفت: فعالیت های فرهنگی در این دانشگاه در سال های اخیر رشد خوبی داشته است.

وی افزود: دانشگاه محققی اردبیل در سال 94 در بحث ستاد راهیان نور مقام اول کشوری و در سال 95 مقام دوم را کسب کرد که این نشان از بالابودن فعالیت های فرهنگی می باشد.

در این آیین از خدمات حجت الاسلام والمسلمین سیف الله مدبر قدردانی و حجت الاسلام عبدالله حسینی به عنوان مدیر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیل معرفی شد.

 

انتهای پیام/ع

دانشگاه محقق اردبیلی کم حاشیه ترین دانشگاه


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.