سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: سایپا از بازیکنان خوبی بهره می‌برد، اما بازیکنان ما برای پیروزی وارد میدان می‌شوند.

گل محمدی: برای کسب 3 امتیاز به مصاف سایپا می رویمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا گفت: تیم فوتبال سایپا از بازیکنان و کادرفنی خوبی برخوردار است و ما می خواهیم برای کسب هر 3 امتیاز این مسابقه وارد میدان شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم سایپا تیمی با کیفیت است سایپا نشان داده است که تیم خوبی است جوانان خوبی را علی دایی در کنار هم جمع کرده است و تیمی مدعی روانی میدان می‌کند.ما هم با توجه به کسب سه امتیاز از دیدار قبلی خود با روحیه خوبی پا به میدان مسابقه می گذاریم مصدومیت تعدادی از بازیکنان کار کادرفنی را سخت کرده است اما بازی جذابی شاهد خواهیم بود‌ دو تیم به دنبال فوتبال بازی کردن هستند و تقابل تیم های تراکتورسازی و سایپا میتواند بازی با کیفیت را نشان دهد‌. امیدوارم بازیکنان با انگیزه و انرژی زیاد بتوانند رضایت ما و هواداران را جلب کنند‌

گل محمدی در خصوص وضعیت فرزاد حاتمی گفت: قرار است بعد از ظهر جلسه ای برگزار شود. امیدوارم مشکلاتی که تیم ما دارد را در این جلسه لحاظ کنند. تراکتورسازی فقط ۱۰ بازیکن بزرگسال دارد که فرزاد هم یکی از آنهاست امیدوارم رایی صادر شود که ما ضرر نکنیم می توانند بازیکن را از بحث مالی جریمه کنند در این شرایط امیدوارم رای سخت‌گیرانه‌ای صادر نشود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد : هادی محمدی، آغاسی و محمد نوری را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

انتهای پیام/

صحبت های گل محمدی پیش از دیدار با سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.