عضو هیئت مدیره استقلال گفت: فوتبال بدون کسب نتیجه قشنگ نیست و منصوریان قول داد از بازی بعدی نتایج خوبی بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  جواد قراب پس از خروج از نشست هيئت مديره استقلال اظهار داشت :در ابتدا صحبت هاى منصوريان را در نشست امروز شنيديم و به هر حال سرمربى تيم مشكلاتى داشت و ما هم مسائل درون تيمى بود كه به او اعلام كرديم .منصوريان قول داد از بازى بعدى نتايج خوبى بگيرد.

او ادامه داد :هيئت مديره هم در جلسه امروز قرار شد حمايت هاى لازم را داشته باشد تا تيم روند رو به رشد خودش را در پيش بگيرد.

او در مورد اینکه اگر تیم نتیجه نگیرد وضعیت منصوریان چه می‌شود، گفت: من خودم سال ها فوتباليست بودم و بازی می‌کردم و این حرف‌ها زياد درست نیست. درست نيشت براى منصوريان شرط و شروط بگذاريم .منصوریان عضو خانواده استقلال است و للبلوتونيوم شود براى او شرط بگذاريم .هواداران انتظار دارند اما مگر منصوریان بدش می‌آید تیم نتیجه بگیرد؟ همه ما از نتایج ناراضی هستیم اما اینکه بگویید اگر تیم نتیجه نگیرید چه می‌شود، قشنگ نیست.

قراب در مورد ناراحتى هواداران و اينكه کاسه صبرشان لبریز شده افزود :اينكه مى گويند منصوريان بازى بعدى نتيجه نمى گيرد درست نيست و مطمئنا کاسه صبر ما هم لبریز نمی‌شود چون همه ما براى همين باشگاه هستیم. نباید بخاطر یک بازی منصوریان از تیم جدا شود. شاید او بازی سه شنبه را ببرد و دو بازی بعد را ببازد در آن موقع صورت پس باز باید بگوییم کاسه صبر هواداران لبریز شده است؟

قراب بيان كرد :در فوتبال باید نتیجه گرفت و فوتبال بدون نتیجه قشنگ نیست.در حال حاضر منصوريان نیاز به حمایت دارد. درست ٢ سال پیش زمانی که پرویز مظلومی و پورحیدری خدا بیامرز هم بودند همین حمایت را از آنها کردم.

او افزود :به طور حتم فردى از باخت راضی نیست و به همين دليل من از تمام هواداران می‌خواهم اتفاقات روز پنجشنبه را فراموش کنند و سه شنبه برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند. بابت اتفاقات پنجشنبه هم من از آنها عذرخواهی می‌کنم.

قراب در مورد اينكه منصوريان خواسته هايى داشته اظهار داشت: مشكلاتى كه منصوريان اعلام كرد همه درست بود و او گفت زمین تمرین خوب ندارد و ورزشگاه ثابت ندارد و بازیکنان پولی نگرفته اند و آنها بدون پول بازی می‌کنند.

او ادامه داد :انشاله پس از بازی با پدیده 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود.

قراب در مورد دربی شهریور در آلمان گفت: این مساله را نشنیده‌ام و شاید از طریق رسانه‌ها مطالبی مطرح شده است اما چنين چيزى صحت ندارد.

انتهای پیام/

صحبت های قراب درباره منصوریان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار