سیصد و چهاردهمین نشست رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کاشان با حضور اکثریت اعضا به عنوان آخرین جلسه علنی این شورا برگزارشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این نشست با اختصاص به موضوع بررسی گزارش عملکرد شورای اسلامی شهر کاشان توسط مدیر روابط عمومی آغازشد .

حسین حسن پور، با اشاره به گردآوری مجموعه جامع گزارش عملکرد چهارساله شورا با عنوان «کاشان فردا»، به تشریح بخش های مختلف این گزارش پرداخت و نکاتی را پیرامون فصول این مجموعه جامع ارائه کرد.

مجید شمس نایب رئیس کمیسیون اقتصادی، برنامه و بودجه شورا ضمن تقدیر از انتشار مجموعه ای مدون از فعالیت های چهار ساله شورا، خواستار ارتقای عملکرد اطلاع رسانی حوزه روابط عمومی به خصوص در زمینه نگاه نظارتی پارلمان شهری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان در ادامه این نشست با تقدیر ویژه از نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به پاس حمایت های مستمر از اعضای شورا و شهردار در نشست های عمومی و خصوصی و خطبه های نماز جمعه از نمایندگان مجلس های نهم و دهم شورای اسلامی، استاندار و معاونان، فرمانداران، شهردار ،اعضای پارلمان شهری، مسئولان، مجموعه ها، دستگاه ها و نهادهای مختلف برای همراهی با شورا، قدردانی ویژه کرد.

حسین حیدریان، همچنین از نخبگان، علما، اصحاب رسانه و آحاد جامعه دارالمومنین کاشان نیز برای تعامل و همکاری با شورای اسلامی شهر کاشان سپاسگزاری کرد. 

علی هاشمی طاهری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورا، نیز در این جلسه اقدامات شورای چهارم نظیر انتخاب شهردار، تصویب بودجه های اجرایی را شایسته ارزیابی و در عین حال از برخی سیاه نمایی ها توسط بعضی رسانه ها در این زمینه انتقاد کرد.

جواد حاجی قدیری رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا نیز در این جلسه، با تقدیر از اعضا، هیات رئیسه، شهردار و مدیران مجموعه های مختلف شهرداری و آحاد مردم کاشان، خواستار استمرار فرآیند خدمت رسانی در شهر شد.

علی رسول زاده دیگر عضو شورا نیز در این جلسه، پارلمان شهری را تمرین دموکراسی دانست و در عین حال عمل به قانون را فصل الخطاب قلمداد و همگان را به پرهیز از خودمحوری، خودخواهی، منافع شخصی و حزبی در عرصه خدمت توصیه کرد.

سیصد و چهاردهمین نشست رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کاشان با حضور اکثریت اعضا به عنوان آخرین جلسه علنی با تقدیر رئیس شورای اسلامی شهر کاشان از اعضای این شورا تقدیر و ثبت عکس یادگاری از اعضای شورای چهارم به پایان رسید.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.