رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ۲ بوشهر از کمک بیش از ۶ میلیارد ریالی مردم خیر و نوعدوست این استان در چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد.

کمک بیش از ۶ میلیارد ریالی خیرین بوشهر به کمیته امدادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمد نیا ظهر یکشنبه در جمع مدیران شهرستان بوشهر، با اشاره به رشد مطلوب کمک های مردمی در شهرستان، گفت مردم خیر و نوعدوست طی چهار ماه نخست سال، بیش از ۶ میلیارد ریال بصورت نقدی و غیر نقدی به محرومان کمک کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ۲ بوشهر مساعدت های روز افزون خیران به این نهاد را نشانگر اعتماد خیران به کمیته امداد عنوان کرد و افزود: تمامی کمک های مردمی برای گره گشایی از مشکلات اقشار نیازمند هزینه می شود.

وی مشارکت خیران در طرح های حمایتی این نهاد را موجب دلگرمی خانواده های نیازمند عنوان کرد و ادامه داد: کمیته امداد با حفظ عزت و کرامت خانواده های تحت حمایت می کوشد تا با شناسایی استعدادها و توانایی آنان شرایط  را جهت توانمندسازی خانواده های تحت حمایت فراهم کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ۲ بوشهر با بیان اینکه شفاف سازی هزینه کرد کمک های مردمی از رویکردهای اساسی کمیته امداد در عرصه افزایش اعتماد و مشارکت هر چه بیشتر خیران محسوب می شود اظهار داشت: کمک های نقدی خیران پس از ثبت در سیستم مشارکت های مردمی کمیته امداد در سرفصل های حمایتی برای رفع نیازهای مددجویان در بخشهای تحصیلی، درمانی و کمک معیشت در اختیار خانواده های تحت حمایت قرار می گیرد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.