پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پتانسیل پرسپولیسی ها بیشتر از بازیکنان الاهلی است و این تیم حریف تکنیک و خلاقیت بازیکنان پرسپولیس نمی شود.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار روز سه شنبه تیم های پرسپولیس و الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی دشواری مقابل الاهلی دارد زیرا این تیم در فصل جاری سرمایه گذاری خوبی داشته و با تمام قوا به میدان می آید اما من به توانمندی بازیکنان پرسپولیس امیدوار هستم و فکر می کنم اگر شاگردان برانکو در این دیدار دچار حاشیه نشوند می توانند از سد الاهلی عبور کنند.

 وی افزود: تیم الاهلی بازیکنان خارجی با کیفیتی را به خدمت گرفته و با برنامه ریزی مدونی پا به میدان رقابت با پرسپولیس می گذارد اما با این وجود پتانسیل و توانایی پرسپولیسی ها بیشتر از بازیکنان الاهلی است و این تیم حریف تکنیک و خلاقیت بازیکنان پرسپولیس نمی شود.

 پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد دیدار هفته گذشته تیم های پرسپولیس و سیاه جامگان گفت: اگر شاگردان برانکو در بازی مقابل سیاه جامگان گل تساوی را زودتر دریافت می کردند فرصت بیشتری برای جبران گل خورده داشتند اما متاسفانه پرسپولیس گل دیرهنگامی را دریافت کرد و دیگر زمانی برای جبران نداشت.

طارمی در آقای گلی هتریک می کند

 او ادامه داد: پس از این دیدار حواشی زیادی پیرامون ناکامی مهدی طارمی در گلزنی به وجود آمد اما من مطمئن هستم در پایان فصل جاری طارمی در آقای گلی لیگ هتریک می کند و پرسپولیس نیز برای دومین فصل پیاپی به مقام قهرمانی لیگ می رسد.

 پنجعلی در پایان با اشاره به غیبت سید جلال حسینی در دیدار با الاهلی عنوان کرد: حسینی یکی از بازیکنان با تجربه فوتبال ایران است که به طور حتم  حضورش نداشتنش در بازی با الاهلی بر عملکرد خط دفاعی پرسپولیس تاثیرگذار است اما من امیدوارم سایر بازیکنان بتوانند جای خالی حسینی را پر کنند.

 

انتهای پیام/

دیدار پرسپولیس و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار