کمک مربی تیم ملی کیکوکوشین گفت : 10ورزشکار خراسان جنوبی در تیم ملی کیوکوشین اعزامی به رقابت های اوراسیایی حضور دارند.

حسینی مقدم ، کمک مربی تیم ملی کیوکوشین  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت : کیوکوشین یکی از سبک‌های کاراته غیرکنترلی است که تأکید این سبک روی مبارزه واقعی در فاصله نزدیک و بدون عقب‌نشینی است.

 

وی افزود: تیم ملی کشورمان متشکل از 14نفر است که 10ورزشکار،2سرپرست و مربی و کمک مربی اعضای تیم ملی را برای حضور در رقابت های اوراسیایی تشکیل می دهند.

 

حسینی مقدم با بیان اینکه این رقابت ها در رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در نیمه دوم مهرماه سال جاری در کشور سیبری برگزار خواهد شد،گفت :در مسابقات اوراسیایی 15کشور حضور دارند که تیم هایی از کشور های قاره آسیا و اروپا خواهند بود .

وی افزود : ورزشکاران برای حضور در این رقابت ها از شهریور ماه سال گذشته تمرین می کنند که امیدواریم نتیجه مطلوبی برای کشور بگیرند وباعث درخشش استان شوند.

 

کمک مربی تیم ملی کیوکوشین گفت : ورزشکاران تیم ملی همگی از خراسان جنوبی و از شهرستان قاین می باشند که در شانزدهمین دوره رقابت های کیوکوشین کشور توانستد جواز حضور در این رقابت ها را کسب کنند .

 

حسینی مقدم گفت :ابوالفضل برات زاده ،محمدجواد برات زاده ، محمد ابراهیمی ، بهنام حسینی ، امیرعلی ابراهیمی ، محمدجواد جعفری ،علیرضا غلامی، امیرحسین جعفری ، مهدی محمددوست و علیرضا زراعتگر ورزشکاران تیم ملی هستند.

 

وی با بیان اینکه سیدرضا بسکابادی و علی حسینی سرپرستان تیم و مهدی محمدی اسفاد نیز مربی این تیم است،افزود :کلیه هزینه های اعزام شخصی بوده و تأمین هزینه حضور در این رقابت ها برای ورزشکاران سنگین بوده که نیازمند حمایت گسترده مسئولان هستیم .
انتهای پیام/ب


حضور نماینده های استان در رقابت های اوراسیایی کیوکوشین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار