استاد حوزه و دانشگاه گفت:دشمن شما اگر عقل داشت هرگز علیه شما در حرم حضرت زینب جنگی به راه نمی‌انداخت و هرگز عکس لحظه اسارت و شهادت شهید حججی را پخش نمی‌کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام پناهیان در مراسم گرامیداشت شهید حججی اظهار کرد: زمان دفاع مقدس سر پاسداران و بسیجیان را در غرب کشور می‌بریدند اما 10 نفر هم تکان نمی‌خوردند، حالا ببینید خون شهید حججی با مردم چه کرده است، پس نسبت به اول انقلاب وضع بهتر شده است و با همین روند در آینده نزدیک حتی اگر به یک نیروی انقلابی توهین هم شود، زلزله‌ای به پا می‌شود.

وی گفت: 40 سال است روند انقلاب روبه‌جلو بوده است، نیروهای انقلابی بلد نیستند جشن بگیرند، این نیاز به تمرین دارد، روضه‌های الآن نسبت به دفاع مقدس فرق کرده است و خیلی از گلوها از بغض، بازتر شده است و برای حضرت زهرا(س) بیشتر گریه می‌کنند.

حجت‌الاسلام پناهیان افزود: ظاهراً در اوج غربت به سر می‌بریم اما روند ما روبه‌جلو بوده است، 7 سال پیش برخی سران نظام از پشت تریبون‌های رسمی حرکت مدافعان حرم را تقبیح می‌کردند و شهدای مدافع حرم را مخفیانه دفن می‌کردند، تکفیری‌های کشته‌شده را مردم و شهروند عادی توصیف می‌کردند.

وی بیان کرد: دشمن شما اگر عقل داشت هرگز علیه شما در حرم حضرت زینب جنگی به راه نمی‌انداخت، اگر دشمن شما عقل داشت عکس لحظه اسارت و شهادت شهید حججی را پخش نمی‌کردند که شما این‌طور متحد شوید.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان با اشاره به دوران دفاع مقدس یادآور شد: در دوران دفاع مقدس اصلاً فکرش را هم نمی‌کردیم همچنین روزی، قدرت برتر نظامی در منطقه باشیم، یا برای مثال یکی از فرماندهان ارشد سپاه می‌گفت در خوش‌بینانه‌ترین حالت فکر می‌کردیم یمن 20 سال دیگر تکان بخورد و انقلابی ایجاد کند، حتی 10 سال پیش و یا زمانی که حزب‌الله لبنان در حال شکل‌گیری بود؛ چنین آینده مقتدرانه‌ای برای این گروه متصور نبود.

وی با اشاره به مبارزه میان جبهه حق علیه باطل، اظهار داشت: ما در حال نبرد هستیم و طبیعتاً صدماتی نیز متحمل می‌شویم اما اگر روند کلی مبارزه را نگاه کنید مشاهده می‌کنید از ضعف به سمت ظفر و پیروزی درحرکت هستیم و پیروزی‌های ما بیشتر شده است.

 

انتهای پیام/م

 

اگر به یک نیروی انقلابی توهین شود زلزله‌ای به پا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.