مدیرعامل مدیریت پسماند خراسان شمالی گفت: پای کارگر پسماند بجنوردی در لای پرس خودروی جمع آوری زباله در ایستگاه تخلیه در هنگام تمیز کاری خودرو قطع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ روح الله عظیمی مدیرعامل مدیریت پسماند استان خراسان شمالی گفت: یکی از کارگران پسماند در زمان تخلیه زباله دچار آسیب شدید از ناحیه ساق پا می شود که متاسفانه در نهایت پای این کارگر قطع شد.

وی افزود: این کارگر کفش ایمنی نیز پوشیده بود اما در زمان نظافت متاسفانه اصول ایمنی را رعایت نکرده بود و بی احتیاطی داشت که در یک نظافت معمولی خودرو بعد از تخلیه زباله ها ، پایش سر می خورد و در پرس قرار می گیرد.

عظیمی با بیان اینکه این خودروهای پرس زباله بزرگ هستند،اظهار کرد: این خودرو ها دکمه ای هستند و زمانی که دکمه زده می شود پرس عمل می کند و برای قطع دوباره باید دکمه زده شود که متاسفانه در این زمان این کارگر از ناحیه ساق پا دچار آسیب می شود.

وی با بیان اینکه این کارگر در سال گذشته به عنوان برتر و نمونه انتخاب شده بود ، تصریح کرد: هم اکنون حال وی مساعد است و پس از ترخیص از بیمارستان و همچنین دوران استراحت در جایی دیگر با توجه به شرایط فیزیکی به کار گیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در دو شهر بجنورد و شیروان زباله ها از مبدا به صورت تفکیک جمع آوری می شود ، افزود: روزانه 16 دستگاه خودروی حمل زباله 130 تن زباله را جمع آوری می کنند.

انتهی پیام/آ

جمع آوری روزانه 130 تن زباله در شهر بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.