مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان يزد از بهره برداری 63 پروژه برق همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدرضا صحتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان يزد گفت: طرح های حوزه برق استان در پنج محور برق رسانی به مسکن مهری شهری و روستایی ، توسعه و احداث شبکه در مناطق شهری و روستایی ، بهینه سازی شبکه ها در حوزه روستایی و شهری ، تامین روشنایی شهرها و روستاها و نصب کنتور طرح فهام با اعتباری بالغ بر 93 میلیارد و سیصد و پنجاه و پنج ميليون ریال اجرا شده است.

وی با بيان اينكه بهره برداری از طرح های یادشده نقش مهمی در پایداری شبکه و توسعه خدمات رسانی به مشترکین برق دارد ، عنوان كرد: با اجرای 19 طرح توسعه و احداث شهری و روستايی افزون بر 55 هزار متر شبكه فشار متوسط و ضعیف و 772 دستگاه چراغ پر بازده به تجهيزات شبكه استان يزد افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان يزد اعلام كرد : در حوزه روشنايی، 17 پروژه با احداث 18 هزار متر شبكه فشار متوسط و فشار ضعیف با هزينه ای بالغ بر پانزده میلیارد و 556میلیون ريال به بهره برداری می رسد.

 صحتی تکمیل برق رسانی به مسكن مهر را از اولويت های وزارت نيرو در دولت تدبير و اميد برشمرد و خاطرنشان كرد: در مجموع پروژه های شهری و روستایی مسکن مهر ، شش هزار و 81 متر شبكه فشار متوسط احداث می شود و چهار طرح استان برق دار می شود که عمده آن مربوط به برق رسانی به فازهای پروژه مسكن مهر رز و روشن ، تصفیه خانه مسکن مهر میبد و نو اندیشان صبا در شهرستان یزد خواهد بود.

وی با بيان اينكه 89 دستگاه پست هوايی به ظرفيت 8 هزاركيلوولت آمپر به تاسيسات موجود افزوده شده است، اذعان كرد: شركت توزيع نيروی برق در این پروژه ها بر اساس رويكرد وزارت نيرو ، بستر سازی لازم برای اتوماسیون شدن شبکه ها و کاهش تلفات برق را لحاظ کرده است.
 صحتی تامین روشنایی بلوار سامعی ، خاتم ، شهدای رحمت آباد و جنب استانداری را از مهمترین پروژه های روشنایی شهرستان یزد برشمرد و گفت: در مجموع پروژه های روشنایی قابل افتتاح بالغ بر 887 دستگاه چراغ روشنایی با توان مصرفی 70 و 150 وات به کار رفته است.

مديرعامل شركت توزيع نيروی برق استان يزد با بيان اينكه تعداد مشتركين برق استان يزد از 630 هزار مشترك فراتر رفته است تاكيد كرد: استفاده از شيوه های نوين مديريت شبكه برای استمرار انرژی الكتريكی و افزايش قابليت اطمينان شبكه ، فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف مشتركين، گسترش و توسعه خدمات الکترونیک از برنامه های استراتژيك اين شركت محسوب می شود.

انتهای پیام/ ی

بهره برداری 63 پروژه برق همزمان با هفته دولت در استان یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار