تغییر اسپانسر آن هم در میانه فصل از ویژگی های بارزِ باشگاه های ایرانی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛پرسپولیسی‌ها در ۴ دیدار لیگ برتر و یک بازی سوپرکاپ، لباس هایی با طرح های مختلف به تن کرده‌اند که سبب بی اعتمادی هواداران به باشگاه و عدم خرید البسه اورجینال توسط طرفداران تیم می‌شود.

 حالا امروز خبر رسیده که اسپانسر اصلی سرخ ها نیز تغییر کرده و به زودی تبلیغات اسپانسر جدید روی پیراهن ها نقش خواهد بست.

 سرخ ها که در ابتدای فصل با سروصدای زیاد از پیراهن‌های جدید رونمایی کردند، امیدوار بودند برخلاف گذشته بازار فروش پیراهن را در دست بگیرند اما این تغییرات پی در پی در طرح لباس و اسپانسر روی آن، مردم را مجاب به عدم خرید البسه اورجینال میکند. چرا که هواداران دوست دارند در قبال هزینه بالایی که می‌کنند، صاحب پیراهنی شوند که در تن بازیکن مورد علاقه‌شان نیز هست.

 پرسپولیس در ۴ فصل گذشته ۵ بار اقدام به تغییر شرکت تولیدی لباس هایش کرده که به نوعی شکست مطلق در موضوع بازاریابی فروش پیراهن ورزشی است. البته اوضاع برای دیگر تیم ها نیز بدین شکل است اما در فوتبال اروپا اوضاع کاملا متفاوت است. به طور مثال باشگاه شالکه این فصل پس از ۵۵ سال همکاری با تولیدی آلمانی، اقدام به فسخ قرار کرد که در نوع خود رکورد به حساب می‌آید.

 باید دید قرارگیری تبلیغات اسپانسر جدید سرخ ها روی پیراهن چگونه خواهد بود چرا که این امر هم در علاقه مردم به خرید و صرف هزینه تاثیر بسزایی دارد.

بازهم تعویض لباس/تکرارِ تاریخ برای پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.