استاندار چهارمحال و بختیاری از اختصاص ۶ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مسجد در سایت‌های مسکن مهر ۳ شهر این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در نشست شورای هماهنگی امور مساجد چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی مسجد گفت: ۶ میلیارد ریال اعتبار ملی برای ساخت ۳ مسجد در سایت مسکن مهر شهر‌های هفشجان، فرادنبه و شلمزار اختصاص یافت.

وی افزود: این مبلغ از محل اعتبارات سایت‌های مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری قرار می‌گیرد.

سلیمانی اضافه کرد: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار استانی نیز جهت ساخت گنبد مسجد شهرک منظریه شهرکرد از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اختصاص پیدا کرد.

در این نشست همچنین مقرر شد برای مرمت و تجهیز مساجد امام حسین (ع) در محله‌های فرهنگیان و ۳۲ شهرکرد، در نشستی تخصصی با محوریت فرمانداری شهرستان شهرکرد، راهکار‌های لازم در این خصوص بررسی و اعلام گردد.

۲۱ آگوست (اوت) برابر با ۳۰ مرداد سالروز به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی قبله اول مسلمین جهان توسط صهیونیست‌ها در سال ۱۹۶۹ میلادی (سال ۱۳۴۸ هجری شمسی) به عنوان «روز جهانی مسجد» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار