شهردار منطقه ۲ تبریز از تملک باغ توت گلگشت خبر داد و گفت: به منظور احیای فضای سبز شهری و احداث پارک محله ای، عملیات تملک باغ توت گلگشت از سوی شهرداری منطقه ۲ آغاز شده است.

باغ توت گلگشت، تملک و به پارک محله‌ای تبدیل می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رسول موسایی  شهردار منطقه2 تبریز،افزود: باغ توت گلگشت در مسیر مراکز درمانی گلگشت، واقع شده و به صورت توافقی، تملک می‌شود.

وی مساحت این باغ را ۱۰ هزار مترمربع خواند و اضافه کرد: به منظور ساماندهی و بهسازی سطح حوزه این منطقه و تعیین تکلیف مکان های بلااستفاده که چندین سال متمادی به حال خود رها شده و اکثراً در مرکزیت شهر قرار دارد، این منطقه با تغییر کاربری باغ توت گلگشت و شروع عملیات تملک، پس از آزادسازی، باغ مذکور را به پارک محله‌ای تبدیل می‌کند.

موسایی از تعریض مسیر کناری این باغ نیز خبر داد و گفت: با هدف تسهیل تردد توریست ها جهت استفاده از مراکز درمانی متعددی که در اطراف گلگشت وجود دارد و به منظور سهولت عبور و مرور شهروندان، خیابان ۲۵ متری موجود در گلگشت به ۳۵ متری تعریض می شود.

شهردار منطقه دو از احداث جیب پارک در جوار باغ توت گلگشت خبر داد و تصریح کرد: برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در مسیر گلگشت، در جوار این پارک، احداث جیب پارکی در مساحت ۱۱۰ مترمربع برای توقف خودروها درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/خ

 باغ توت گلگشت در مسیر مراکز درمانی گلگشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.