لوله گذاری گاز در منطقه لاریجان تا اسفند امسال به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری ها‌ی صورت گرفت برای شرکت گاز در مرحله اول ۴۴ میلیارد تومان بانک ملی و ۲۰ میلیارد تومان توسط بانک تجارت واریز شد.


وی افزود: برای هر کنتور گاز در لاریجان ۵/۲۷ میلیون تومان دولت باید هزینه می‌کرد که دولت توان پرداخت را نشد و با وزیر نفت صحبت شد که برای گازرسانی به منطقه لاریجان ما حاضر هستیم پول آنرا پرداخت کنیم که مورد موافقت قرار گرفت.


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت وزیر نفت و مدیرعامل شرکت گاز کشور قرار شد که جهت گازرسانی از لوله ۱۶ گیلاوند استفاده شود.


یوسفیان ملا افزود: همه طرح‌ها از قبیل: سد، بیمارستان، طرح هادی جاده هراز به لطف الهی جلو رفت و هیچ روستای بدون گازدرآمل ندارد و برای گازرسانی منطقه لاریجان دولت برای گازرسانی برای هر خانوار روستایی در آمل ۳ میلیون تومان هزینه کرد.


یوسفیان افزود: شهریورماه در هفته دولت گاز شهر رینه با سی ان جی روشن خواهد شد و زمانی که لوله اصلی بیاید مخزن سی ان جی به روستا‌هایی که امکان لوله گذاری ندارد برده می‌شود.


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: با قراری که گذاشته شد الان منطقه لاریجان به عنوان منطقه سردسیر شناخته شده و فیش گاز نسبت به شهر آمل متفاوت است یعنی یک پنجم دریافت می‌شود.


انتهای پیام/آ


لوله گذاری گاز در منطقه لاریجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار