بعد از ماه‌ها تلاش و برنامه‌ریزی دولت آمریکا، منطقه سایبری فورت گوردون، رسماً آغاز به کار کرد.

سرمایه‌گذاری سایبری آمریکا در منطقه فورت گوردونبه گزارش حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از ماه‌ها تلاش و برنامه‌ریزی دولت آمریکا، منطقه سایبری فورت گوردون (Fort Gordon Cyber District)، رسماً آغاز به کار کرد. مسئولان فورت گوردون اعلام کردند که همکاری خوبی بین نهادهای نظامی، اقتصادی و رهبران اجتماعی در این زمینه برقرارشده و تمامی برنامه‌ریزی‌ها، برای توسعه این هر چه بیشتر این منطقه است.

مسئولان این شهر، معتقدند که ورود صنعت فناوری اطلاعات و امنیت سایبری به این شهر، می‌تواند دروازه‌های اقتصادی را نیز باز کند و کسب‌وکار را رونق ببخشد. فرماندهی سایبری نیروی زمینی آمریکا نیز اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2020، از منطقه فورت بلوویر (Fort Belvoir) در ویرجینیا، به منطقه فورت گوردون نقل‌مکان کند. همچنین مرکز نوآوری و آموزش جرجیا نیز تصمیم گرفته است با افزایش همکاری بین دو بخش خصوصی و دولتی، صنعت امنیت سایبری را دستخوش تحول و نوسازی گسترده‌ای کند.

واژه "منطقه سایبری فورت گوردون" سال گذشته و در پی آن ایجاد شد که مسئولان این شهر، خواستار نشان داده شدن اهمیت آن شدند. بر اساس اطلاعات موجود، بیش از 211 میلیون دلار، هزینه ساختن و توسعه فورت گوردون شده و 1.4 میلیارد دلار نیز برای توسعه برخی پروژه‌ها در این منطقه اختصاص داده شده است.

منبع: سایبربان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.