پیروزی کاتاروها ی تیم کاراته ایثار قم در هفته اول لیگ

تیم کاتای ایثارقم در هفته اول لیگ‌های پایه کاراته دختران کشور به پیروزی دست یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آرزو شریفی، مربی تیم کاتای ایثار قم گفت:دختران کاتاروی استان قم در روز اول از هفته اول لیگ‌های پایه کاراته دختران کشور که روزهای پنج شنبه و جمعه در تهران برگزار شد نمایشی فراتر از حد تصور داشتند و توانستند نتیجه‌ای قابل توجه به دست بیاورند که برای کاتای بانوان قم بسیار امیدبخش است.

وی افزود: در رده سنی خردسالان و در بخش کاتا یا اجرای فرم، تیم ایثار قم در دور اول استراحت داشت و در دور دوم با ترکیب زهرا صفری، فاطمه اخویان و ملیکا محمد زاده ۱۲ بر صفر تیم کبکانیان تهران را شکست داد.

مربی تیم کاتای ایثار قم گفت: در رده سنی نونهالان، ایثار قم با آرایش فاطمه حسنی، فاطیما قاران و نرگس فدایی ۱۲ بر صفر باشگاه کلانتر زاده را شکست داد و در دور دوم ۹ بر ۳ از سد فرمانداری قروه کردستان عبور کرد.

شریفی بیان داشت: در دور سوم، تیم کاراته صمدی گیلان حریف تیم ایثار قم بود که ایثار این مسابقه را در مجموع ۲ مسابقه انفرادی و یک مسابقه تیمی، ۸ بر ۳ به سود خود پایان داد تا ۳ پیروزی متوالی و باارزش سهم کاراته کاهای قم در این رده سنی شود.

وی عنوان کرد: در رده سنی جوانه و آینده سازان، تیم ایثار قم با ترکیب مبینا ابرقویی، نگین دریسی و هدیه سادات موسوی ۱۱ بر ۳ برابر شهر قدس بازنده شد اما در دور دوم برابر مرکزی ۷ بر ۷ مساوی کرد. نکته ویژه، نبود کاتارو در ترکیب این تیم بود و به دلیل کمبود کاتار و، کومیته کاهای قمی در عین ناباوری با آموزشی مقدماتی و فقط برای حضور در مسابقه، برای تیم کاتا به میدان رفتند.

مربی تیم کاتای ایثار قم خاطرنشان کرد: ایثار قم در مسابقات انفرادی دوم در هر ۲ بازی با شهر قدس و مرکزی، کاتارویی به میدان نفرستاد. نکته جالب در مورد مسابقه با مرکزی که به تساوی انجامید این است که قم هم در کاتای تیمی و هم در انفرادی آزاد مرکزی را برده و فقط انفرادی اول را باخته اما چون در انفرادی دوم، کاتارو نداشته پیروزی را با تساوی عوض کرده است.

انتهای پیام/ح

پیروزی کاتاروهای تیم کاراته ایثار قم در آغاز فصل جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار