مجتبایی گفت:در چهار ماهه گذشته در سطح محورهاي مواصلاتي استان شاهد کاهش 30 درصدي کشته شدگان بودیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سردار کاظم مجتبایی ،فرمانده انتظامي استان در چهارمين کميسيون تحول راهور فرماندهي انتظامي استان قم گفت: روساي پليس راه و راهور استان با همکاري دستگاه هاي مسئول نسبت به شناسايي و مشخص کردن نقاط حادثه خيز و آشکار سازي و رفع آنها پيگيري موثر انجام دهند.

سردار مجتبايي با اشاره به فرا رسيدن ماه پاياني تابستان و افزايش حجم مسافرت ها ادامه داد: روساي پليس راه و راهور استان با همکاري فرماندهان ايستگاه هاي درون و برون شهري، با برنامه ريزي ، اقدام به موقع و حضور موثر شرايط را کنترل کنند تا روند کاهش تلفات همچنان ادامه يابد.

وي افزود:در چهارماهه گذشته در حوزه راه و راهور کاهش تلفات محسوس است، در اين رابطه 30 درصد کاهش کشته را در سطح محورهاي استان داشته ايم.

فرمانده انتظامي استان عنوان کرد: در طول فصل تابستان به ويژه شهريور ماه تمام خودروهاي پليس راه و راهور بايستي فعال باشند و تيم ها گشت زني موثر داشته و در مورد رعايت حجاب در داخل خودروها نيز با همکاري پليس امنيت اخلاقي برخورد مناسب به عمل آيد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود بيان داشت: معضل موتور سيکلت و موتور سواران، يکي از مسائل و مشکلات استان است، از 6 نفر کشته شده در تصادفات، پنج نفر مربوط به موتور سيکلت سواران است که مي طلبد به اين امر توجه ويژه تري داشت .

فرمانده انتظامي استان اعلام کرد: در کلانشهر ها، شهرداري متکفل هزينه هاي پليس راهور است و بايستي اين موضوع دنبال شود تا تحقق پيدا کند .


سردار مجتبايي در پايان سخنان خود گفت: روساي پليس راه و راهور استان ،نصب تابلو ، ايجاد علائم و اصلاح معابر را از متوليان آن پيگيري و مطالبه کنند ، مسئوليت پليس انعکاس و پيگيري مطالبات مردم است ، سهم هر دستگاه نيز مشخص، ابلاغ و پيگيري شود.

انتهای پیام/ح

 در4ماه گذشته درحوزه راه و راهور کاهش  تلفات محسوس  است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار