نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: امروز ریزگردها به صورت پیامد خارجی منفی، کشور را تحت تأثیر قرارداده و این منشا خارجی به نحوه مدیریت سابق شما مربوط می‌شود.

آقای بیطرف پدیده ریزگردها به نحوه مدیریت سابق شما مربوط می‌شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در مخالفت با حبیب‌الله بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو، اظهار داشت: دلیل مخالفت من با وزیر پیشنهادی نیرو مسئله آب است و در حوزه برق و سایر انرژیها نیز با مشکلاتی مواجه هستیم اما مهمترین چالش ما در شرایط فعلی آب است.

وی افزود: گفته می شود که آب ارزش اقتصادی دارد، باید بر مبنای آمایش تقسیم شود و نقاطی که پر آب تر هستند باید طرح های توجیحی در آن اجرا شود و سوال من از وزیر پیشنهادی نیرو این است شما 8 سال وزیر نیرو بوده اید اما به نظر می رسد که شما در سرمایه گذاری ها دچار خطای تشخیص شده اید.

قوامی تصریح کرد: اشاره ای به بحث ریزگردها شد که 85 درصد آن از عوامل خارجی نشأت می گیرد و شما باید از دیپلماسی در بخش آب استفاده می کردید و زمانیکه آن ابر سدها در ترکیه ساخته می‌شد اعتراض خود را اعلام می کردید که امروز آن سدهایی که باعث خشکسالی دجله و فرات و عراق شد باعث به وجود آمدن ریزگردها شد که استان های کشور را تحت تأثیر قرار داده است و این منشأ خارجی نیز از عملکرد شما نشأت می گیرد.

نماینده مردم اسفراین بیان داشت: در دوره تصدی شما 9 میلیارد هزینه شد که بتوانیم آبهای سطحی و سیلابها را کنترل کنیم و انتظار می رود حجم آبی که جمع شده است مشخص شود که در کدام سدها است.

وی افزود: امروز ریزگردها به صورت پیامد خارجی منفی، کشور را تحت تأثیر قرارداده و این منشا خارجی به نحوه مدیریت سابق شما مربوط می‌شود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: سدهایی به اشتباه احداث شده که امروز آب شیرین به آب شورتبدیل شده که شوری آن بیشتر از آب دریاست همچنین سدی در استان من احداث شده که امروز یک قطره آب ندارد.

انتهای پیام/

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی نیرو

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل چهارمین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار