رئیس اداره آموزش و پرورش دهلران گفت: داوطلبان ورود به دانشگاه ها در این شهرستان موفق به کسب رتبه دوم بیشترین قبولی در آزمون سراسری سال 96 بین شهرستان های مختلف استان ایلام شدند.

درخشش داوطلبان دهلرانی در آزمون مراکز آموزش عالی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سید غلامرضا موسوی بیان کرد: 20 نفر از دانش آموزان این شهرستان در کنکور سراسری سال 96 رتبه های زیر 2 هزار را کسب کردند و از این تعداد 12 نفر رتبه های زیر یک هزار داشتند.

وی این موفقیت را حاصل برنامه ریزی کارشناسان آموزش و پرورش، مدیران دبیرستان ها، دبیران ، مشاوران و دانش آموزان و حمایت خانواده ها دانست و افزود: یکی از اهداف آموزش و پرورش دهلران در آغاز سال تحصیلی جاری ارتقا کیفیت آموزشی بود که درخشش دانش آموزان در کنکور سراسری نشان از تحقق آن دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش دهلران یادآور شد: در سال تحصیلی جاری مرکز مشاوره روان شناختی آموزش و پرورش فعالیت های مشاوره ای ، مطالعه ، یادگیری و انتخاب رشته را برای اولین بار در شهرستان شروع کرد که آثار مثبت زیادی به دنبال داشته است.

11 هزار و 500 نفر از جمعیت 80 هزار نفری شهرستان دهلران در 180 کیلومتری جنوب استان ایلام دانش آموز هستند که هفت هزار نفر در شهر دهلران تحصیل می کنند.

انتهای پیام/ د

درخشش دانش آموزان دهلرانی در آزمون سراسری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.