445 تاکسی از خیابان اکباتان همدان به خیابان های باباطاهر و شهدا منتقل شد.

انتقال 445 تاکسی به خیابان های باباطاهر و شهدا در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حاجیان مدیر سازمان تاکسیرانی همدان با اشاره به اجرای طرح پیاده‌ راه ه‌سازی میدان امام (ره) و خیابان اکباتان اظهار کرد: با آغاز به کار پیاده‌‌ راه ه‌سازی خیابان اکباتان،  455 دستگاه تاکسی از این خیابان به خیابان باباطاهر و شهدا منتقل شدند.

وی با بیان اینکه تاکسی‌های خطوط فرهنگیان، حصار امام (ره)، کوی کوثر و اسلامشهر به خیابان باباطاهر منتقل شد، گفت: خطوط ترمینال روستایی، جولان، میدان سپاه و چراغ قرمز به خیابان شهدا منتقل شد.

مدیر سازمان تاکسیرانی همدان خاطرنشان کرد: با پیاده‌ راه ه‌سازی خیابان اکباتان این تاکسی‌ها به صورت دائم در خیابان شهدا و باباطاهر مستقر خواهند شد و همشهریان می‌توانند در این مسیرها از این وسایل نقلیه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌ رسانی به مردم و تاکسیرانان در اجرای این طرح انجام شد و سپس کار صورت گرفت، افزود: سال گذشته نیز با پیاده ‌راه شدن خیابان بوعلی دو ایستگاه تاکسی «بوعلی به استادان» و «بوعلی به دره مرادبیگ» از این خیابان به مسیر دیگر منتقل شد.

انتهای پیام/ص

انتقال تاکسی به خیابان شهدا و باباطاهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار