کتک کاری حرفه ای در لیگ حرفه ای فوتبال!

درگیری لفظی 2 مربی لیگ برتری که منجر به کتک کاری شد از نکات قابل توجه لیگ برتر فوتبال در هفته چهارم بود.

کتک کاری حرفه ای در لیگ حرفه ای فوتبال!به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان دیدار تیم های فولادی لیگ برتر فوتبال درگیری لفظی 2 مربی باعث شد در پایان بازی شاهد اتفاقات ناخوشایندی باشیم که نشان داد هنوز بعد از 17 دوره برگزاری لیگ برتر مربیانمان در حد محلات برخورد می کنند.

فوتبال خیابانی را یادمان نرفته است گل کوچک هایی که در پایان با تنش همراه بود و در زمین های خاکی، بازی نبود که به درگیری منجر نشود و نقش سر مربیان و مربیان در این دعوا بیشتر از بازیکنان بود.

امروز با گذشت 17 سال از آغاز لیگ برتر فوتبال مشعوف بودیم که در راستای حرفه ای گری اعتراض به داوری و درگیری های درون زمین بازیکنان به حداقل می رسد اما متاسفانه در لیگ هفدهم فوتبال هم اعتراض به داوری و هم درگیری بازیکنان با یکدیگر مشاهده شد تا روز گذشته کتک کاری 2 مربی فوتبالی نشان دهد آوزه های ما از لیگ برتر حرفه ای هنوز در حد آماتور است.

شنیده می شود ستار همدانی و بختیاری زاده در دیدار 2 تیم فولادی لیگ برتر حسابی از خجالت هم در آمدند و البته برخی خبرگزاری ها به آن پرداختند و قطع به یقین بعد از این هر 2 مربی مدعی خواهند شد که درگیری وجود نداشته است و این حاشیه ها کار رسانه هاست.

مهمترین نکته این است که امروز به همت مسئولان سیما فوتبال  پخش می شود آنهم در بالاترین سطح دنیا که آرزوی برخی کشور هاست و دسترسی به آن برایشان امکان پذیر نیست اما درفوتبال ما به جای نکته برداری از این دیدار ها که به صورت زنده پخش می شود نکات جدیدی را به فوتبال روز دنیا اضافه می کنیم.

فکرش را بکنید اگر فوتبال ما در تمام دنیا خریدار پیدا کند چه بد آوازی برای نوجوانان و جوانان علاقه مند در جهان خواهد داشت.

مربی با سابقه تیم باشگاهی که قبلا از بازیکنان به نام تیم ملی فوتبال بوده امروز مشت و لگد هایش برای جوانان الگو خواهد شد و این یعنی مرگ فوتبال در سال های آینده

راستی باشگاه فرهنگی ورزشی را معنا کرده اید؟


انتهای پیام/

 

درگیری در لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۴:۴۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
باشگاه پولی ورزشی نه فرهنگی ورزشی کجای فوتبال ایران فرهنگ اصیل ایرانی درش حاکمه طرف غیض وغرض شخصی خودش راهم میاره توباشگاه اونوقت بنام فوتبالش میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
فوتبال تعطیلش کنید چی میشه
آخرین اخبار