۱۰ انبوساز زیرپوشش این انجمن به علت نداشتن تخصص‌های لازم فنی عضویتشان از این انجمن لغو شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جهانگیر آذری مدیرعامل انجمن انبوه سازان شهرستان آمل گفت: این انبوه سازان ناکارآمد به علت متعدنبودن به مشتریان ونارضایتی‌ها و شکایت‌های زیاد به لغو عضویت ازاین انجمن محکوم شدند.


وی تعداد اعضای زیرپوشش انجمن انبوه سازان شهرستان آمل را بیش از ۲۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: این انجمن درمقابل افرادی که تعهدی نسبت به کار خود و مردم ندارند، برابر قانون و رسالت انجمن برخورد قاطع می‌کند.


مدیرعامل انجمن انبوه سازان آمل، با بیان اینکه این شهر اکنون در بخش صدور عوارض‌های ساختمانی به عنوان یکی از گران‌ترین شهر‌ها در کشور یاد می‌شود، گفت: یکی از عوامل تاثیرگذار قیمت ساختمان اوضاع ستادی شهرداری و شورای اسلامی شهرآمل و درکنار آن‌ها قیمت بالای زمین درمناطق مختلف این شهر ومصالح ساختمانی است.


آذری با اشاره به اینکه متاسفانه اکنون هزینه‌های دریافت پروانه از واحد‌های مختلف شهرداری سربار قیمت‌های ساختمان سازی در آمل شده است، افزود:  ریشه عوامل گرانی آپارتمان در شهر آمل نیز اکنون تاثیر مستقیم از ناحیه شهرداری این شهر که ریشه در مصوبات و مشکلات شهرداری است.


وی گفت: دربرخی مواقع عامل تراکم در شهر آمل حتی گران‌تر از مناطق مختلف شهر تهران است.


مدیرعامل انجمن انبوه سازان آمل، به کاهش حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش ساخت رکود مسکن در این شهر اشاره کرد افزود: این وضعیت باعث شده تا توان ومیل خرید مردم برای مسکن نیزکم شود، هرچند درمقایسه با تعداد ساخت بالا مسکن برابری ندارد.


وی افزود: متاسفانه تاکید واصرار بیش از حد شهرداری‌ها ومتکی بودن به درآمد‌های ناشی از افزایش عوارض ها، متاسفانه عارضه‌ای شده که تیشه به ریشه اقتصاد شهری خواهد زد.


وی گفت: هرچند اکنون بافت فرسوده شهری ناکارآمد شده و باید به سمت نوسازی سوق داده شود، و برای این مهم باید در طرح تفصیلی و جامع شهری هم دیده وتوجه جدی به آن شود.


انتهای پیام/آ


لغو عضویت انبوه سازکاران ناکارآمد از انجمن انبوه سازان آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار