فرماندهان، افسران و ناویان پایگاه پشتیبانی ناوگان جنوب نیروی دریایی سیرجان با حضور در مسجد الهادی یاد و خاطره شهید مدافع حرم شهید حججی را گرامی داشتند

گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم شهید حججیبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان در سخنانی تروریسم را دست‌پرورده آمریکا عنوان کرد و گفت: این توطئه برای شکست اسلام و نابودی نظام اسلامی ایران طراحی شد.


وی افزود: شهیدان مدافع حرم و شهید حججی‌ها رفتند تا اسلام و نظام اسلامی اقتدار داشته باشد و امروز شکست داعش به معنای شکست طرح‌های آمریکا و همراهانش هست و دشمن هنوز نمی‌داند اقتدار خون شهدا است که بر همه قدرت‌های تسلیحاتی برتری دارد.


حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: شهدا زمینه سعادت و توفیق طی مسیر الی‌الله را در خود به وجود آوردند تا توانستند به قرب الهی برسند و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم امروز عزت و اقتدار به نظام اسلامی و اسلام دادند.


امام جمعه سیرجان بر خداترسی، زهد و تقوا تأکید و عنوان کرد: لیاقت قرب الهی در تقواست و امروز جوانان میهن اسلامی استکبار جهانی را زیر پا گذاشتند و قدرت پوشالی آنان را برملا کردند و این عزت و عظمت در هیچ ملتی نیست و جهان کفر با همه قدرت نظامی در برابر شهدای مدافع حرم و جوانان غیور ما زانو زد تا جایی که خود اعتراف به شکست دارد.


یادآور می‌شود، همرزمان این شهید یک بار دیگر با شهدای مدافع حرم پیمان بستند تا همواره در مسیر حفظ اسلام و نظام اسلامی آماده بوده و هرگز از آرمان شهدا که مبارزه با مستکبران است عقب‌نشینی نکنند.

 

انتهای پیام/س

 

یاد و خاطره شهید مدافع حرم شهید حججی در سیرجان گرامی داشته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار