فرماندار سراوان مطرح کرد؛

انتقال 700 کیلومتری پست 63 کیلو ولت برق در بم‌ پشت سراوان

فرماندار سراوان گفت: انتقال 700 کیلومتری پست 63 کیلو ولت برق بم پشت با اعتباری بالغ بر 50میلیارد تومان از اعتبارات ملی در حال انجام است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، درویش نارویی در نشست هم اندیشی جوانان شهرستان سراوان، گفت: در طول سه سال گذشته و در دولت یازدهم درزیر ساختهای شهرستان سراوان کارهای اساسی انجام گرفته است.

فرماندار سراوان افزود: استان سیستان وبلوچستان به ویژه سراوان که در حاشیه قرار گرفته است از یک عقب ماندگی تاریخی رنج می‌برد.

این مسؤول گفت: به همت دولت تدبیر وامید آسیب های جدی در سراوان شناسایی شده است و در طول دوران انقلاب اسلامی برای اولین بار جلسه شورای توسعه برنامه ریزی استان در سراوان برگزار شده که نشان از احساس توجه مسئولین جهت شناسایی نیازمندیهای منطقه سراوان بوده است.

وی ادامه داد: حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در نقطه صفر مرزی سراوان نشان از توجه ویژه دولت به بخشهای محروم منطقه است و پس از حضور دکتر نوبخت در دهستان کشتگان بخش بم پشت باعث شد تا 140 کیلومتر راه بالغ بر 74 میلیارد تومان اعتبار ملی برای راههای بخش بم پشت در نظر گرفته شده است.

نارویی افزود: در ادامه توسعه زیرساختهای سراوان و تامین آب، سد ماشکید سفلی نیز با اعتبار ملی 500 میلیارد تومان تصویب شد که 90 میلیارد تومان آن امسال به آن اختصاص یافت و در هفته دولت کلنگ‌زنی می شود.

فرماندار سراوان گفت: یکی از مهمترین پروژه‌ها در سراوان انتقال 700کیلومتری پست 63 کیلوولت بم پشت است که در حال انتقال می باشد، این پروژه با اعتباری بالغ بر 50میلیارد تومان از اعتبارات ملی در حال انجام است.

نارویی با اشاره به طرح های اجرایی در سراوان افزود: در حوزه کشاورزی طرح جدید آبیاری نوین دو دشت شمسر و مک سوخته در حال انجام است و در حوزه انرژی 2 پروژه ملی انتقال اب برای تامین آب 32 روستای سراوان با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان از دشت شمس آباد به اسفندک و انتقال آب از چاه سکن به منطقه گشت با اعتبار 8 میلیارد تومان درحال انجام است.

وی با اشاره به اجرای پروژه های بنیاد برکت در استان سیستان وبلوچستان گفت : با تلاش های استاندار سیستان و بلوچستان و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت 600میلیارد تومان به استان اختصاص که دو مجتمع فرآوری خرما با اعتبار 17 میلیارد تومان به سراوان تخصیص یافته است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار