هر کس در وادی وحدانیت قدم بردارد، احساس امنیت می‌کند.

حرکت در مسیر وحدانیت ضامن امنیت جامعهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه عباس آباد مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی عباس آباد، ضمن قدردانی از تلاش و زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان در برقراری نظم و امنیت، گفت: هر کس در وادی وحدانیت قدم بردارد احساس امنیت می‌کند و اگر جامعه به این مسیر برود امنیت عمومی را شاهد خواهیم بود.


وی با بیان اینکه مسئولیت تامین امنیت در جامعه بر عهده همگان است، افزود: برقراری امنیت منحصر به نیروی انتظامی نبوده و باید همگان در این راه گام بردارند و به وظیفه شهروندی خود که همان رعایت و احترام به قانون است، عمل کنند.


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها با پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه، به تشریح اقدامات و فعالیت‌های فرماندهی انتظامی استان در راستای طرح تابستانه و طرح ساماندهی دریا پرداخت.


سرهنگ نیازی با اشاره به بکارگیری همه امکانات و تجهیزات در راستای ساماندهی سواحل دریا به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در سواحل دریا با رویکرد ایجابی اشاره کرد وافزود: پلیس با توجه به این رویکرد گام‌های موثری را در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سواحل برداشته است.


در پایان این مراسم لوح تقدیر به سپاس زحمات سرهنگ خان آرمویی فرمانده سابق شهرستان به وی اهدا شد و سرگرد حامد ابراهیمی طی حکمی به عنوان فرمانده جدید شهرستان عباس آباد معرفی شد.


انتهای پیام/ع


تحقق احساس امنیت با قدم برداشتن در وادی وحدانیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار