آزادگان کاشان و آران و بیدگل با انعکاس نوای حماسی میلاد هارونی بر «آئینه های مقاومت» درخشیدند.

 مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در حاشیه برگزاری همایش بزرگ آزادگان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در قالب جشنواره فرهنگی هنری آئینه های مقاومت در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: این جشنواره برای دومین سال متوالی در  منطقه فرهنگی کاشان با استقبال چشمگیر و انبوه جامعه آزادگان دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل به پاس رشادت ها و استقامت این الگوهای مقاومت و پایمردی در روز بازگشت آزادگان سرافراز کشورمان به میهن اسلامی برگزار می شود.
 
مجتبی رضازاده، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برای نسل امروز جامعه را هدف از برگزاری این جشنواره دانست و گفت: نهادینه کردن بنیان های این تفکر ناب، یکی از ضرورت های فرهنگی جامعه محسوب می شود که امروز بیش از هر زمان دیگری در عرصه فرهنگ به خصوص حوزه مدیریت شهری به آن نیازمند هستیم.
 
وی، سخنرانی سردار حمید مختص آبادی، جانشین معاون فرهنگی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مهمترین بخش این جشنواره برشمرد و گفت: سخنرانی سید محمد ناظم رضوی شهردار کاشان و خوانندگی حماسی میلاد هارونی با سه قطعه وی که برای نخستین بار بویژه در مورد شهید حججی اجراشد از دیگر برنامه های جشنواره است.
 
به گفته وی، اجرای حرکت نمادین و شبیه سازی ورود آزادگان به کشور در سالروز این رویداد خاطره انگیز و برگزاری شب های شعر و خاطره با حضور یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران و آزادگان از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به مناسبت این ایام  و همچنین پاسداشت روز مقاومت اسلامی به عنوان برنامه دیگر این سازمان برای روزهای پایانی مردادماه است.
مشاور شهردار کاشان اظهارداشت :آیین تقدیر از تعدادی آزادگان و ایثارگران بخش پایانی برنامه های جشنواره فرهنگی هنری آئینه های مقاومت است.
 
رضازاده،  تصریح‌کرد: همایش بزرگ آزادگان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به عنوان یکی از برنامه های دومین جشنواره فرهنگی هنری آئینه های مقاومت به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری گروه مقاومت اسلامی نجبا، بنیاد شهید و امور ایثارگران و موسسه پیام آزادگان در تالار علامه فیض کاشانی(ره) برگزار شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.