معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از توزیع ۱۰ هزار تن سیمان رایگان درمناطق زلزله زده خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  مهدی مهدیان امروز در بازدید از مناطق زلزله موسی آباد شهرستان تربت جام گفت:درزلزله فرودین ماه امسال بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در خراسان رضوی آسیب دید که تا کنون هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی به بانک معرفی شده اند.

توزیع ۱۰ هزار تن سیمان رایگان درمناطق زلزله زده خراسان رضوی
وی افزود: از این تعداد بیش از هزارو ۴۶۵ واحد فنوداسیون و بتن ریزی شده است و تا ماه آینده منازل خسارت دیده تکمیل خواهد شد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان گفت: این سازمان هیچ محدویتی برای پرداخت ندارد و با پیشرفت فیزیکی ساخت منازل روستایی اعتبارات پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: قرارداد پرداخت تسهیلات به ۶۰۰ واحد دامی تربت جام نیزبا بانک قرض الحسنه مهر ایران منعقد شده است که دامداران میتوانند از این تسهیلات به مبلغ ۶ تا ۱۵ میلیون تومان بهره‌مند شوند.
 
توزیع ۱۰ هزار تن سیمان رایگان درمناطق زلزله زده خراسان رضوی

مهدیان روند بازسازی منازل زلزله زده تربت جام را مثبت ارزیابی کرد وگفت: کار باز سازی در حال انجام است و سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مشوق‌هایی در راستای تسریع این بازسازی انجام داده است که علاوه بر پرداخت تسهیلات بلاعوض ۵ میلیون تومانی بسته‌های تشویقی همچون نقشه رایگان، پروانه رایگان، سیمان و بلوک رایگان هم توزیع کرده است.
 
توزیع ۱۰ هزار تن سیمان رایگان درمناطق زلزله زده خراسان رضوی
وی با اشاره به حوادث اخیر زلزله زدگان درخراسان رضوی گفت: برای ساخت مسکن برای خسارت دیدگان محدویت منابع مالی نخواهیم داشت و روند بازسازی هرچه سریعتر انجام خواهد شد.

انتهای پیام // ف. م.
 
 

برای پرداخت تسهیلات به خسارت دیدگان زلزله خراسان رضوی محدودیتی وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.