برای آمادگی اکیپ های عملیاتی در زمان بحران در صنعت برق، مانور وقوع زلزله در محل پست 400 کیلوولت بیستون با سقوط 4 دکل در خط 230 کیلوولت و احداث حدود سیصد متر شبکه 230 کیلوولت جدید و برقدار نمودن آن انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نیک خلق معاون هماهنگی برق غرب گفت: این مانور با هدف ارزیابی و ارتقای آمادگی واحدها و اکیپ های عملیاتی حوزه صنعت برق غرب جهت مواجهه با شرایط اضطراری، افزایش سطح هماهنگی های اجرایی درون سازمانی، بررسی میزان اثربخشی و کارایی برنامه های آمادگی و مقابله همراه با افزیش مهارت ها و آگاهی پرسنل، ارزیابی عملکرد و کارایی افراد و شناخت نقاط قوت و ضعف دستگاه اجرایی و اکیپ های عملیاتی اجرا گردید.

وی افزود: همه مراحل اجرای این مانور در بازه زمانی 12 ساعت پیش بینی شده بود ولی با عملکرد بسیار خوب اعضای کمیته در جهت کاهش آسیب پذیری و جبران خسارت وارد شده با توجه به وظایف سازمانی محوله، هماهنگی خوبی را با یکدیگر داشتند.

 تمام مراحل مانور از شروع تا پایان در مدت زمان 9 ساعت و 45 دقیقه با موفقیت کامل به اجرا درآمد و با توجه به ابعاد کار ارائه شده و رکوردگیری زمان اجرای آن و لحاظ نمودن کلیه ملاحظات فنی و اجرایی، با موفقیت بالغ بر90 درصد ارزیابی گردید.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری مانوربحران در صنعت برق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.