تیم فوتبال رئال مادرید با گلزنی مقابل بارسلونا به روند گلزنی های خود دامه داد تا بیش از پیش به رکورد تیم سانتوس برزیل نزدیک تر شود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رئال مادرید بامداد امروز هم موفق به گلزنی شد تا ضمن تداوم گلزنی هایش در بازی های متوالی، در دیدار برگشت سوپر جام  اسپانیا با نتیجه 0-2 بارسا را در برنابئو شکست داده باشد.
گل اول رئال که توسط مارکو آسنسیو در نیمه اول به ثمر رسید باعث شد تا این تیم در 68 بازی پیاپی گلزنی کرده باشد و به رکورد جهانی گلزنی  تیم سانتوس برزیل در 74 بازی پیاپی  نزدیک تر شود.

سانتوس در دورانی این رکورد را بر جای گذاشت که « پله »،اسطوره فوتبال جهان، در این تیم بازی می کرد. این تیم موفق شد در 74 بازی پیاپی گلزنی کند که حاصل آن 51 پیروزی ، 14 تساوی و 9 شکست بود.
اما رئال مادرید با 6 بازی کمتر با 51 برد سانتوس برابری کرده و در این 68 مسابقه، 12 تساوی و 5 شکست هم داشته است.

تفاوت اصلی بین رکوردهای دو تیم این است که سفید پوشان رئال تا این لحظه 168 گل زده اند اما سانتوس با فرماندهی پله 245 گل بازی به ثمر رسانده بود.
رئال مادرید سال گذشته با گلزنی در 62 بازی، رکورد گلزنی در بازی های متوالی را در قاره اروپا بهبود بخشید و حالا قصد دارد رکورد جهان را بشکند.


انتهای پیام/


کهکشانی ها به دنبال رسیدن به رکورد جهانی سانتوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.